Dostupnost zboží

Také jste se už setkali s chybně uvedenou dostupností? Objednali si zboží, které bylo uvedeno "SKLADEM" a pak Vám přišla zpráva, že je to jinak?

Ano, je to velký nešvar mnoha internetových obchodů, které mnohdy i záměrně uvádí mylnou skladovou dostupnost, aby nalákali zákazníka. Ne vždy je to záměr. Může se jednat o problém na straně dodavatele / dovozce, který z různých důvodů nemůže včas vykrýt objednávky obchodů. Sami o tom víme své - jen málokterá objednávka je vykryta na 100% (!). Nedodané zboží musíme stále evidovat a opakovaně objednávat. Při velkém množství položek je skutečně těžké vše uhlídat. Navíc nabízíme mnoho zakázkových výrobků, které se na sklad nevyrábí.

Snažíme se vše zjednodušit tak, aby bylo nakupování jednodušší a přehlednější. Proto zde uvádíme vysvětlení k jednotlivým statusům, které se zobrazují  u položek na našem e-shopu.

Zobrazené statusy:

  1. Skladem X ks: "Ihned k odběru / Expedujeme do 24 hodin". Jedná se o zboží (skladové položky), které je ihned k dispozici: SKLADEM = v našem vlastním skladě.
  2. Do týdne v e-shopu: "Skladem u dodavatele". Jedná se o zboží, které nebylo dodáno, je na cestě k nám (již objednáno - čekáme - brzy naskladníme) anebo je kvůli své nízké prodejnosti k dispozici na objednávku. Dodání je možné v krátké době, obvykle to týdne od objednání (dle závozu a skladových zásob dodavatele).
  3. Na objednávku: "1-4 týdny". Jedná se o zakázkově vyráběné zboží případně málo prodejné např. specifické zboží, které je nutno objednat u dodavatele / výrobce. Obvykle není ihned skladem u dodavatele.
  4. Na dotaz: "Neznámá dostupnost - zjistíme u dodavatele". Jedná se o zboží, které opakovaně objednáváme, ale stále není dodáno. Případně může jít o zboží, které je složité v dohledné době dodat anebo má neznámou dostupnost. Obvykle se jedná o aktivní položky, pokud neobdržíme jiné informace od dodavatele / dovozce. Neaktivní zboží (potvrzené dodavatelem) se na e-shopu nezobrazuje. 
  5. Na zakázku: Zakázkové výrobky s dodací lhůtou 2-8 týdnů (od zaplacení zálohy ve výši 50 % z ceny). Termín se liší dle aktuální vytíženosti výroby, závozu dodavatele i dle charakteru (výrobní náročností) zakázky.

Nejčastější dotazy:

  • Chci si koupit zboží, které máte skladem. Mohu se zastavit pro osobní vyzvednutí v Brně bez předchozího objednání? 

Bohužel, přímý prodej neprovádíme. Objednávky obsahující zboží se statusem "skladem" však vyřizujeme v co nejkratší možné době - obvykle je zboží nachystáno k odběru tentýž den (obdržíte informační e-mail i sms), dle času objednání.

  • Na shopu uvádíte jen 1ks skladem, potřebuji však víc kusů. Kdy bude dodáno?

Jedná se nejspíše o standardní skladovou položku, kdy bude zbývající počet kusů naskladněn do týdne (bude-li skladem u dodavatele / dovozce). Detailní dostupnost se však dozvíte po vložení položky v odpovídajícím množství do košíku.

  • Na shopu uvádíte poslední 1ks skladem. Mohu se spolehnout, že ho máte skutečně skladem?

Náš e-shop zobrazuje aktuální stav našeho skladu, který se neustále mění na základě objednávek / rezervací našich zákazníků v ČR i SR. Doporučujeme tedy zakoupit co nejdříve. Objednání zboží (koupě) znamená rezervaci, i když se jedná o poslední skladový kus. Ověřit si to můžete i po objednání, kde bude dalšímu potencionálnímu zákazníkovi uveden status "Do týdne v e-shopu".

  • Chci si objednat zboží, které je "Na objednávku", kde je uvedeno, že bude dodáno za 1-4 týdny. Je možné zjistit termín naskladnění příp. datum odeslání?

Bohužel, tento údaj obvykle neznáme. Termín výroby se liší dle výrobce, ale i na základě množství objednávek v daném ročním období. Jakmile zboží naskladníme, obdržíte ihned informační e-mail + sms. Nemáme nejmenší důvod vyřízení objednávky jakkoliv protahovat.

  • Potřebuji koupit náhradní díl, u kterého je uveden status "Na dotaz". Kdy mi bude zboží dodáno?

Máte možnost se na tento produkt zeptat a to buď formou "dotazu k položce" anebo jednoduše napsat na e-mail. Pokusíme se zjistit u dodavatele / dovozce aktuální info, bude-li k dispozici. Další možností je nastavení "hlídacího psa" (registrovaný zákazník) a jakmile položku naskladníme, tak Vám dorazí zpráva.