Česká pošta

 Služba Doporučené psaní

Hmotnost (kg)

Cena (Kč)

Cena (Kč) Cena (Kč) Cena (Kč)
0-2 kg 55,- 55,-* 85,- 89,-
0-5 kg - 55,-* 85,- 89,-
0-30 kg - - 85,- 89,-
30-50 kg - - - 169,-
Dobírka
(platba hotově)
29,- 29,- 29,-

29,- 

Platba převodem 0,- 0,- 0,- 0,-
Platba kartou GoPay 0,- 0,- 0,- 0,-
Platba kartou na poště - 29,- - -
 

Balík Do balíkovny (novinka) - připravujeme*:

  • Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven ČP s rychlejším odbavením a možností platby kartou.
  • Služba cenově výhodná pouze pro vybrané zboží a drobné zboží označené symbolem "Levnější doprava".
  • Max. rozměr: 70 x 50 x 50 cm (DxŠxV), váha max. 5 kg.
  • Odesíláme každý pracovní den. Platí pro objednávky přijaté do cca 10:00 hod.!
  • NELZE využít pro křehké zboží jako např. zářivky a skleněné výrobky (akvária, terária).

Balík do ruky, Balík na poštu:

  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg (Balík na poštu) až 50 kg (Balík do ruky), který doručíme na jakoukoliv adresu v ČR.

  • Odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.

  • Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.

  • Podání balíku na většině pošt (Seznam provozoven, kde lze podat zásilky Balík Na poštu (zip, 80kB)).

  • Avizování (sms + e-mail)) je nedílnou součástí služby.

  • Odesíláme každý pracovní den. Platí pro objednávky přijaté do cca 10:00 hod.!

  • Doručení zásilky již 2. den po podání. Možnost vyzvednout zásilku na poště (Balík na poštu).

  • Nevhodné pro delší zásilky (nad 150 cm vč. obalu) a zásilky nepravoúhlého tvaru (ČP účtuje příplatek).

  • NELZE využít pro křehké zboží jako např. zářivky a skleněné výrobky (akvária, terária).

  • Možnost sledování zásilky online.
INFO ke službě Balík na poštu - zásilka pro firmu: Pokud je balíček adresován na firmu, tak musí zásilku vyzvednout někdo z firmy, kdo má zmocnění vyzvedávat za firmu poštu, a to i v případě, že na štítku pod názvem firmy je uvedeno jméno. Mnohdy je tak vhodnější název firmy neuvádět, ale uvést pouze jméno adresáta.
 

Doporučené psaní:

  • Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba.

  • Doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání.

  • Můžete využít velké množství doplňkových služeb.

  • Příznivá cena.

  • Stvrzení podání.

  • Zásilku lze sledovat na webu České pošty nebo v mobilní aplikaci.

  • Služba cenově výhodná pouze pro drobné zboží označené symbolem "Levnější doprava".

  • Zboží je přepravováno v bublinkové obálce, max. rozměr: 50 x 35 x 5 cm (DxŠxV), váha max. 2 kg.

  • Odesíláme každý pracovní den. Platí pro objednávky přijaté do cca 10:00 hod.!

  • Možnost vyzvednout zásilku na poště.

  • NELZE využít pro křehké zboží jako např. zářivky a skleněné výrobky (akvária, terária).


Doplňující informace:

  • Zaslané zboží Vám ČP dodá již následující pracovní den po dni podání. Pokud nejste zastiženi na adrese, zanechá ČP písemné upozornění o uložení zásilky - úložní doba je 7 dnů u balíků a 10 dnů u služby "Doporučené psaní".
  • Vhodné pro zásilky (balíky) do max. rozměru 150 cm včetně obalu! Delší zásilky posíláme přes TOPTRANS.
  • Zásilky jsou pojištěny.
  • Objednané zboží v celkové hodnotě do Kč 100,- lze odeslat pouze s "Platbou převodem" / "Platbou kartou GoPay", nikoliv na dobírku.
  • Je-li Vaše objednávka takové povahy, že nelze vše odeslat v jednom balíku, bude rozdělena na dvě samostatné zásilky (platí se 2x balík, z nichž 2. kus je účtován s 50% slevou).
  • Neúčtujeme žádné balné ani manipulační poplatky.
  • Tuto službu NELZE využít pro přepravu skleněných akvárií, terárií a již složeného nábytku. Můžete vybrat službu TOPTRANS. Cenu přepravy (dle váhy) vidíte ihned po vložení do košíku případně Vám cenu předem sdělíme na základě výběru produktu (viz "Dotaz k položce").

NIC NERISKUJETE> Finální cena je uvedena v objednávce. V případě změny obsahu objednávky a zvýšení ceny poštovného Vám pošleme nabídku, kterou je nutné odsouhlasit. V opačném případě bude obj. stornována. Zásilka tak bude odeslána až po Vašem souhlasu.

TIP> Při objednávce zboží v e-shopu lze vybrat typ dopravy: "Česká pošta" + "Platba převodem" / "Platba kartou GoPay", neplatíte tak dobírku. Zboží bude odesláno jakmile bude připsána platba na náš účet (je-li skladem).

UPOZORNĚNÍ - reklamace: Česká pošta má, narozdíl od komerčních přepravců, specifický systém při uplatňování nároku na reklamaci poškozených zásilek. Viz vyjádření zástupce spol. Česká Pošta s.p.:

  • V případě, že zákazník zásilku převzal, musí tuto reklamaci vyřizovat on sám na nejbližší poště.
  • V případě kdyby zákazník odmítl převzít zásilku z důvodu poškození, byla by reklamace řešena s odesílatelem.
  • Reklamační řízení trvá 30 dnů, po uplynutí této doby bude zahajovatel reklamace obeznámen o výsledku reklamačního řízení.
Pochopitelně děláme vše pro to, abychom věc maximálně urychlili. Jakmile od ČP obdržíme "zápis o reklamaci", tak věc řešíme ke spokojenosti zákazníka.