Česká pošta

 Služba Doporučené psaní

Hmotnost (kg)

Cena (Kč)

Cena (Kč) Cena (Kč)
0-2 kg 49,- - -
0-30 kg - 99,- 99,-
30-50 kg - - 99,-
Dobírka
(výběr hotovosti)
29,- 29,-

29,- 

Platba převodem 0,- 0,- 0,-
Platba kartou GoPay 0,- 0,- 0,-

"Balík do ruky", "Balík na poštu" - charakteristika:

  • Odesíláme každý pracovní den. Platí pro objednávky přijaté do cca 10:00 hod.!
  • Doručení zásilky již 2. den po podání.
  • Možnost vyzvednout zásilku na poště (Balík na poštu).
  • Nevhodné pro delší zásilky (nad 150 cm vč. obalu) a zásilky nepravoúhlého tvaru (ČP účtuje příplatek).
  • NELZE využít pro křehké zboží jako např. zářivky a skleněné výrobky (akvária, terária).
  • Horní limit max. 50 kg, k dispozici pouze u služby "Balík do ruky".
  • V ceně je SMS avízo (mimo "Doporučené psaní"). Není k dispozici tel. avízo.
  • Možnost sledování zásilky online.
INFO ke službě " Balík na poštu " - zásilka pro firmu: 
  • Pokud je balíček adresován na firmu, tak musí zásilku vyzvednout někdo z firmy, kdo má zmocnění vyzvedávat za firmu poštu, a to i v případě, že na štítku pod názvem firmy je uvedeno jméno. Mnohdy je tak vhodnější název firmy neuvádět, ale uvést pouze jméno adresáta.
   

"Doporučené psaní" - charakteristika:

  • Služba cenově výhodná POUZE (!) pro drobné zboží označené symbolem "Levnější doprava".
  • Zboží je přepravováno v bublinkové obálce, max. rozměr: 50×35×5 cm (DxŠxV), váha max. 2kg.
  • Odesíláme každý pracovní den. Platí pro objednávky přijaté do cca 10:00 hod.!
  • Možnost vyzvednout zásilku na poště.
  • NELZE využít pro křehké zboží jako např. zářivky a skleněné výrobky (akvária, terária).

Doplňující informace:

  • Zaslané zboží Vám ČP dodá již následující pracovní den po dni podání. Pokud nejste zastiženi na adrese, zanechá ČP písemné upozornění o uložení zásilky - úložní doba je 7 dnů u balíků a 10 dnů u služby "Doporučený dopis".
  • Vhodné pro zásilky (balíky) do max. rozměru 150 cm včetně obalu! Delší zásilky posíláme přes TOPTRANS.
  • Zásilky jsou pojištěny.
  • Objednané zboží v celkové hodnotě do Kč 100,- lze odeslat pouze s "Platbou převodem" / "Platbou kartou GoPay", nikoliv na dobírku.
  • Je-li Vaše objednávka takové povahy, že nelze vše odeslat v jednom balíku, bude rozdělena na dvě samostatné zásilky (platí se 2x balík, z nichž 2. kus je účtován s 50% slevou).
  • Neúčtujeme žádné balné ani manipulační poplatky.
  • Tuto službu NELZE využít pro přepravu skleněných akvárií, terárií a již složeného nábytku. Můžete vybrat službu TOPTRANS. Cenu přepravy (dle váhy) vidíte ihned po vložení do košíku případně Vám cenu předem sdělíme na základě výběru produktu (viz "Dotaz k položce").

NIC NERISKUJETE> Finální cena je uvedena v objednávce. V případě změny obsahu objednávky a zvýšení ceny poštovného Vám pošleme nabídku, kterou je nutné odsouhlasit. V opačném případě bude obj. stornována. Zásilka tak bude odeslána až po Vašem souhlasu.

TIP> Při objednávce zboží v e-shopu lze vybrat typ dopravy: "Česká pošta" + "Platba převodem" / "Platba kartou GoPay", neplatíte tak dobírku. Zboží bude odesláno jakmile bude připsána platba na náš účet (je-li skladem).

UPOZORNĚNÍ - reklamace: Česká pošta má, narozdíl od komerčních přepravců, specifický systém při uplatňování nároku na reklamaci poškozených zásilek. Viz vyjádření zástupce spol. Česká Pošta s.p.:

  • V případě, že zákazník zásilku převzal, musí tuto reklamaci vyřizovat on sám na nejbližší poště.
  • V případě kdyby zákazník odmítl převzít zásilku z důvodu poškození, byla by reklamace řešena s odesílatelem.
  • Reklamační řízení trvá 30 dnů, po uplynutí této doby bude zahajovatel reklamace obeznámen o výsledku reklamačního řízení.
Pochopitelně děláme vše pro to, abychom věc maximálně urychlili. Jakmile od ČP obdržíme "zápis o reklamaci", tak věc řešíme ke spokojenosti zákazníka.